Here we go

Okej då kör vi, nu är det dags att lägga upp lite bilder på läggan(tänkte jag). Eftersom min kära kusin Maria mer eller mindre har begärt detta så tänkte jag fixa det dagen till ära. Men vad händer då? Jo av någon anledning fungerar det inte att ladda upp bilderna på datorn.. Så inte heller denna kväll blir det något av :( Jag och elektronik har aldrig riktigt fungerat, är helt värdelös på den biten, Sara! Du kan nog intyga:P

Idag har jag varit hos min älskade Carro och fått naglarna fixade igen, en vardagslyx som jag verkligen inte klarar mig utan. Dyrt är det, men verkligen värt varenda öre. Dessa naglar blev också en hetsig debatt i helgen, vissa tycker att det är helt vansinnigt att lägga ut pengar på "naglar", men jag säger som jag alltid sagt - Killar förstår sig inte på sånna "tjejiga" saker, så det är ingen idé att diskutera sånt med dem!

Ikväll har jag bara slöat framför tv:n tillsammans med en stor kanna te och goda glassbåtar, mumsigt värre!

Nej nu ska jag återgå till tv-tittandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0