För dåligt..

Ja, det är bara för dåligt att jag inte skrivit här på så länge.. Ska bli bättring nu jag lovar(Ja, jag vet att jag sagt det förr utan resultat, men nu känner jag mig mer motiverad).

Har hänt en hel del sedan sist, jag har bland annat hunnit flytta. Ni hittar mig nu mera på Storgatan 2. Trivs hur bra som helst och är så glad att jag tillslut fattade beslutet att flytta hit. Just nu undrar jag varför jag någonsin tvekade!? för jag skulle verkligen inte kunna bo bättre:) Ska lägga upp lite bilder inom kort! Och kan ni inte stilla nyfikenheten tills dess så är det bara att komma förbi och hälsa på!
 
Annars så rullar dagarna på som vanligt, har varit ovanligt mycket jobb de sista veckorna, känns som att jag inte gör annat än jobbar och sover, men så ramlar pengarna in också;) Och framöver blir det inte mindre jobbande eftersom julen närmar sig med stormsteg och en kaotisk julhandel är att vänta:)

Men denna helg är jag heeelt ledig, hur härligt som helst! Eftersom P är i Tyskland och dyker så får jag roa mig på egen hand, men det ska nog gå bra. Som det ser ut nu så blir det en lugn helg, har varit förkyld och småhängig hela veckan så en rehab-helg är nog välbehövligt för min kropp.

Nu ska jag kika klart på Idol, vi hörs snart;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja allt för dåligt;-) vi vill ju se bilder på lägan nu.. puss

2009-10-16 @ 22:52:39
URL: http://emmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0