Catch-up time

Okej, då var det paus i Idol och jag hamnade såklart här framför datorn medan. Idolerna var riktigt duktiga ikväll tycker jag, tänk om man själv hade kunnat sjunga! Men den talangen har man såklart inte i blodet:P
 
Igår efter jobbet hade jag en mysig dejt med min älskade Sandra inplanerad. Vi bestämde oss för att gå till Barista och fika och surra. Men där träffade vi på Alexandra och Elin så det blev ingen catch-up time där för oss inte, utan istället hamnade vi vid deras bord och pratade massa skit med dem tills de stängde:P Jag och Sandra knallade då upp till min lägga och där blev det massa surr i soffan framför tv:n, pratade om allt mellan himmel och jord och uppdaterade varandra på vad som hänt under dessa 2,5 år som vi tråkigt nog helt tappat bort varandra under(varför vet vi inte, fullt upp på varsitt håll kanske?). Kom fram till att tiden gått så sjukt fort och att det snarare känns som 2,5 månader och inte 2,5 år sedan vi träffades sist. Men nu är det ändring på den fronten, inga mer "borttappanden" av varandraa;). Kort och gott hade vi en jätte trevlig kväll där vi verkligen tog igen förlorad tid, tack gumma!

Nämen, hörde jag idol-tonerna i bakgrunden?? Jajjamen! Så nu måste jag kila!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0