Om jag kunde drömma

Kvällen har tillbringats at Saras place. Vi åt först räkor och en god sallad därefter blev det chips och såklart Ben&Jerry -glass och sedan hann vi även se en sjukligt bra film, nämligen Twilight. Länge sedan jag tyckte att en film var SÅ bra. Kan tillägga att en av huvudrollsinnehavarna är dödligt het också, vilket bara det gör filmen värd att se;)

Jag och Sara fick  så klartabstinens när filmen var slut och var tvungen att beställa hem böckerna:P Typiskt oss!
Kort och gott kan jag säga att jag har haft en väldigt trevlig kväll:)

I morgon är jag äntligen ledig! Hoppas på lite bra väder så att man kan ta del av solen. Sedan har jag även en hel del att greja med här i lägenheten.. Och sist men inte minst har jag ett hemligt uppdrag på eftermiddagskvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0