Perfect

Varit en underbar helg på alla sätt, men nu närmer den tyvärr sig sitt slut. Usch, jag vill inte att det ska vara måndag i morgon, det innebär nämligen att man är så långt man kan komma från helg...

Igår gjorde P en supergod middag åt oss, så det vara bara att sätta sig till dukat bord när man kom hem från jobbet, kändes riktigt lyxigt. Middagen var perfekt, precis som P.  Men någon efterrätt hann vi aldrig med, Alex kom förbi och vi myste ner oss framför tv:n och melodifestivalen alla tre. Det blev ett och annat glas innan vi strax efter elva begav oss ner över stan. Kvällen var lugn och sansad för min del och jag njöt när jag vaknade i morse och insåg att jag mådde riktigt bra, ingen baksmälla denna helg minsann.

Nu sitter jag och gruvar mig för att ta tag i disken, det är helt sjukt vad man kan dra sig för att göra något som går så fort bara man sätter igång.. Jao, bara några minuter till framför tv:n, sedan ska jag göra lite nytta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0