Memories

Ikväll bar det av mot Granlo och familjen Blom efter jobbet, har ätit god mat, tårta och firat min kusin Marcus som fyllde 21 år. Tiden går så himla fort, känns fortfarande som igår när Maria, Marcus, Robert och Jag var små och gjorde en massa bus i mormor och morfars stuga, Maria och jag var i Spanien samt när våra familjer var utomlands tillsammans.. Ja, listan skulle kunna göras lång.. Vi fyra växte som gott upp tillsammans och nu är vi allihopa vuxna och lever självständiga liv. Man kan inte annat än bli sentimental när man tänker tillbaka! Tack älskade kusiner och speciellt Maria för alla fina år och minnen, de är ovärderliga!

Ja som ni förstår har vi pratat minnen en hel del ikväll, något som vi kan sitta i timmar och göra.  Och efter ikväll kan jag inte annat än säga att jag ser fram emot hösten och det underbara som väntar då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0