Tusen tankar

Nu är helgen över och en ny arbetsvecka väntar! För en gångs skull känns söndagen inte lika tung som den brukar, ska bli skönt att jobba faktiskt, det får tiden att gå och det är precis vad jag behöver just nu. Har under de senaste dagarrna haft massa tankar snurrandes i huvudet och vet inte vad jag ska göra åt dessa. Ibland vill an bara lägga allt man tycker och känner på is och sedan återuppta det när man fått tänkt igenom allt och blivit lite klokare, men det går ju som sagt inte..

Nu ska jag diska, plocka ihop lite och sedan förbereda tvätten inför ikväll. Gruvar mig sjukt mycket för att behöva tvätta ikväll, det är verkligen ngt speciellt med tvättstugor och jag gillar det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0