Kursad

Kvällen har spenderats på Hotell Strand, Kanebo-kurs stod nämligen på kvällens schema. Hade stängning ikväll så det var bara skynda sig som bara den och därefter rusa iväg. Vi fick en supergod middag i hotell restaurangen innan vi begav oss till konferensedelen för lite utbildning. Kursen var lika som  maten, dvs SUPER! Timmarna bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan över tio och det var dags att avsluta och traska hemöver. Men innan det fick vi en härlig kompott av produktprover, det tackar man inte nej till precis:)

I morgon börjar jag inte för ens kl tolv, riktigt skönt! Men ska för ovanlighetens skull försöka att ta mig upp tidigt och få lite gjort i här hemma innan jobbet. Får se hur det går:P Brukar vara sjukligt trött när klockan ringer på morgonen och därför vara grymt duktig på att hitta på ursäkter till mig själv för att kunna sova vidare med gott samvete!

Nä nu ska jag dra mig mot sängen! John Blund kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0