Snälling

Jag har varit grymt snäll ikväll, bokade om min tvätt-tid för att kunna färga håret på Pappsen ikväll, han ska ut och härja på fredag och ville prompt ha bort de gråa stråna innan dess, så vad gör man inte:P Självklart fanns det ingen ny tvätt-tid innan nästa helg, förutom  nu på lördagkväll! Så gissa vem som ska tvätta då!? Ja precis, det är jag det! Känns inte speciellt lockande men tyvärr är det behövligt så bara att bita ihop.

Är även ledig heeela helgen, ska bli så grymt skönt! Ska passa på att njuta av solen(om den nu visar sig) och bara slöa. I morgon har jag även en riktigt skön arbetsdag, börjar 11 och slutar 16. Helgen kan inte börja mycket bättre. Tyvärr kommer inte P hem, men ska försöka njuta av helgen ändå!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du var inte ensam! ;) Jag tvättade ägnade också lördagskvällen åt tvättstugan... Fy fan, men vad gör man inte för renligheten?!

2009-04-26 @ 10:42:52
URL: http://bellies.blogg.se/
Postat av: Elin

Eller hur, haha! Skönt att få det gjort iaf. Ja, det är bra med mig! Ja, jag har inte haft nån tid över att strosa på stan faktiskt. Jobbar, pluggar och står i... Hur är det själv?

2009-04-28 @ 15:16:46
URL: http://bellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0