Bloggtorka

Jag har aldrig tid eller motivation till att blogga nu för tiden.. Har länge tänkt att jag ska bättra mig, men det blir liksom aldrig av:P
Jag har iallafall jobbat hela helgen, tajmar alltid in en massa jobb när Patrik kommer hem känns det som, men inget jag kan göra något åt eftersom det inte är jag som lägger schemat på jobbet. Men i dessa tider ska man inte klaga över att jobba, man ska fan vara överlycklig om man har ett jobb!!
Nu är jag iallafall ledig tre dagar, för att sedan jobba hela påsken! Dock kommer dagarna vara tacksamt korta eftersom de går under rubriken helgdagar, så det blir sköna arbetspass.. I morgon ska jag stryka ett streck över ledig i almanackan och istället jobba några välbehövda timmar på skanska, var alldeles för ånga dagar sedan jag var där sist.

Nu ska jag kika ite på tv och sedan göra lite nytta här hemma!


En skoldag våren -08 :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Den där bilden knäppte vi till S.S ;) HAHA

2009-04-07 @ 12:19:10
URL: http://saralinneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0