Lets get shapy

Då var man igång, precis avklarat en fem kilometers powerwalk. Första ansträngningen jag gör i träningsväg denna sommar.. Men frågan är om man kan kalla det ansträngning?!  Hur som hellst så måste man börja någonstans, vilket jag har gjort. Nu ska sommarkilona bort, det är då säkert. Får satsa på Beach 2009, eftersom förberedelserna inför detta år mer eller mindre floppade.

Helgen närmar sig med stormsteg, har inte gjort upp några speciella planer för den. Jobbar som sagt fredag till söndag, så har nog det jag gör ändå. Men en halvlugn utgång i morgon är inte helt omöjlig, får se vad dagsformen säger.

Gårdagskvällen tillbringade jag med Sara. Vi åkte in till stan en sväng. blev först en liten fika på Waynes och där träffade vi Maria och Linus, blev en hel del surr och när portarna på Waynes gick igen för dagen så gick vi ner till ån och kikade lite. Vid tolvtiden bar det mot Donken och sedan återvände vi till stan för en snabbdejt med "Mannen bakom Sheriffen", ni får själva lista ut vem det är! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

I know, har uppdraget lyckats?? :-)

2008-08-07 @ 19:38:33
URL: http://emmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0