Torsdag

Helgen närmar sig och det gör den med stormsteg, veckorna går verkligen fort nu, vilket är väldigt skönt :-)

Idag har jag tillbringat hela dagen på Nolia-mässan, var väl inte höjdar roligt där, men helt klart bättre än en dag i skolan. Kom dit strax efter elva, under dagen strosade vi mest runt och kikade i montrar! Sedan vid två tiden for jag och Sara in till "stora" staden och shoppade lite, Sara inhandlade en hel del medan jag bara köpte en tröja, känner mig less på att shoppa i Sundsvall, så det måste bli en liten sthlm weekend snart :-)

Ikväll blir det till att plugga matte,huh.. känner mig inte alls peppad för matteprovet imorgon, men det är bara att bita ihop! Kanske tjockar till mig med en semla ikväll om jag lyckas med pluggandet :-) Hihi


Why can't only things be like they were,
It’s not the same when I now look and speak to her,
I may be changed but so have she,
It’s like we're prisoners and we just can’t get free..


Kommentarer
Postat av: Sara

Vill bara tillägga att jag köpte saker som egentligen skulle ha kostat 1300 kr men fick allt för 130 kr. ;) Snacka om duktigt!

2007-02-22 @ 17:48:22
URL: http://saralinneaelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0